Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini
mk-logo
Pengumuman
‘Roadshow’ Jualan Mega Durio x Guardian mendebarkan rakyat Malaysia pada Mei ini!
Diterbitkan:  May 16, 2022 7:02 AM
Dikemaskini: 11:02 PM

Semua dijemput datang dan berceria di ‘Roadshow’ Jualan Mega Durio yang dianjurkan bersama Guardian Malaysia. Tandakan diari anda dengan butiran tersebut:

‘Roadshow’ Jualan Mega Durio

Tarikh: 16 - 22 Mei 2022 (Isnin - Ahad) 

Masa: 10 pagi to 10 malam

Tempat: Aras Bawah, Centre Court, Mid Valley Megamall, Kuala Lumpur

Nikmati Penjimatan Tinggi dengan Diskaun Hebat

Hanya di ‘Roadshow’ Jualan Mega Durio anda akan menikmati penjimatan tinggi untuk produk Durio. Jangan lepaskan peluang ini untuk menikmati diskaun sehingga 35%!

‘Roadshow’ Durio membawakan dunia Pokémon ke KL dengan koleksi pelitup muka dan aksesori Pokémon yang sungguh comel. Bersedia untuk berseronok dengan penampilan istimewa Pikachu, hadiah-hadiah percuma, aktiviti hebat dan pelbagai peraduan untuk memenangi hadiah menarik dari Durio. Tidak ketinggalan ialah pelancaran pelitup muka siri Pokémon Dark Forces yang baru, dan diskaun untuk semua produk Durio, termasuk pelitup muka pembedahan Durio 546A Pokémon 4-lapis, pelitup muka pembedahan 4-lapis Trendy Durio 545 dan pelitup muka ‘Respirator’ Durio 904 KF94.

Pelancaran Baru - Pelitup Muka Siri Pokémon Dark Forces  

Teruskan perjuangan anda untuk memerangi sebarang virus semasa endemik ini dengan koleksi pelitup muka 4-lapis siri Pokémon Dark Forces dari Durio.

Untuk perlindungan yang lebih baik, pelitup muka pembedahan 4-lapis Pokémon menawarkan penapisan maksimum BFE> 99% dan PFE> 98%, perlindungan ASTM F2100 Tahap 3, dan EN14683 Jenis IIR, menawarkan ciri-ciri menarik seperti Keupayaan Nafas Terbaik, Gelung Telinga Tahan Lama & Rata, Jalur Hidung Serba Panjang, Liputan Maksimum dengan Tiada Jurang, Tiada Reaksi Allergi (Hypoallergenic), dan Keselesaan Terjamin.

Direka bentuk dengan motif wira Pokémon, siri pelitup muka ini dijual secara eksklusif di Malaysia sahaja. Setiap kotak dilengkapi dengan sarung penyimpan pelitup muka percuma dalam rekaan Pokeball dan cecair pensanitasi tangan Pokémon Durio (50ml) dengan pemegang. Miliki koleksi ini yang tetap digemari oleh semua pencinta Pokémon.

Aktiviti Penuh Aksi di ‘Roadshow’ Durio

Bawa keluarga dan rakan-rakan anda sekalian ke ‘roadshow’ yang berlangsung seminggu untuk menikmati produk inovatif Durio dan pelbagai hadiah.

1. Nikmati peluang untuk memenangi Nintendo Switch OLED & Kad Permainan Pokémon Legends dalam Cabutan Bertuah Durio

2. Putar Roda Durio & bawa pulang hadiah percuma, seperti pelitup muka Durio, cecair pensanitasi tangan Pokémon Durio dan baucar Guardian Malaysia, untuk pembeli yang membelanjakan minimum RM100

3. Menangi hadiah hebat, seperti pelitup muka pembedahan 4-lapis Pokémon dan cecair pensanitasi tangan dalam peraduan media sosial Pasang, Tunjuk & Menang untuk semua pembeli. Hanya pakai pelitup muka Durio, tangkap gambar, kemudian, klik suka, tag dan kongsi gambar @durioofficial

4. Bertemu dan menangkap gambar dengan Pikachu pada 12 tgh, 3 ptg, 7 mlm, setiap sesi 30 minit, pada 20 - 22 Mei 2022 (Jumaat-Ahad)

5. Penampilan istimewa oleh KOL Han Xiiao Aii yang terkenal pada 21 Mei 2022 (Sabtu) 3 ptg, untuk melancarkan Siri Pokémon Dark Forces dengan strim langsung, peluang menangkap gambar & hadiah percuma

6. Hadiah belon dan pelekat percuma

Mengapakah lebih ramai orang mempercayai produk Durio?

Durio PPE Sdn Bhd merupakan pengeluar terbesar pelitup muka dan kain lapisan tengah (melt-blown) di Malaysia dan sangat komited terhadap kualiti dengan mengkhususkan kecekapan penapisan tinggi dan keselesaan aliran udara pada pelitup muka. Melindungi kesihatan masyarakat dan menjamin hidup sempurna adalah falsafah dan inspirasi kejayaan Durio.

Teknologi canggih Durio memastikan perlindungan sempurna dan reka bentuk 3D yang mempunyai kecekapan menapis lebih perkadaran zarah yang kecil. 

Durio, Menjamin Hidup Sempurna 

Pelitup Muka Berkualiti Premium, Dibuat dengan Bangga di Malaysia

Pelitup muka Durio dihasilkan dalam persekitaran bilik terkawal yang memenuhi taraf pensijilan ISO-13485.Durio memastikan kualiti tertinggi dengan kain bukan tenunan (non-woven fabric) kalis air di luar, kain lebur elektrostatik (electrostatic melt-blown) di tengah dan kain bukan tenunan penyerap (absorbent non-woven fabric) dalaman, termasuklah gelung telinga serta jalur hidung. Bagi lapisan luar kalis air, ia berfungsi untuk menahan cecair dan titisan air, manakala lapisan tengah menggunakan kain lebur elektrostatik Durio tersendiri yang dapat menyerap virus, bakteria dan zarah-zarah dengan berkesan sehingga 99%. Seterusnya, lapisan kain bukan tenunan di dalam pelitup muka pula dapat menyerap air liur dan kelembapan serta mengurangkan geseran pada kulit.

Durio PPE Sdn Bhd mempunyai 12 pensijilan profesional, termasuk:

● DIDAFTARKAN DENGAN MDA 

● DISAHKAN OLEH SIRIM

● ASTM F2100 Tahap 3

● EN 149:2001 FFP2

● EN 14683 JENIS IIR

● PENGIKTIRAFAN CE 

● DIPERAKUI ISO 13485 

● PENSIJILAN ISO 10993

● PENSIJILAN ISO 14362

● Didaftarkan dengan FDA

● BUATAN MALAYSIA

● Pematuhan AST D4169-16 Kitaran 13

Untuk maklumat lanjut mengenai Durio, sila hubungi 07-3311385.

Durio PPE Sdn Bhd
16, Jalan Temenggong, 81100 Johor Bahru, Johor, Malaysia.
Tel: 607-3311385, 
[email protected]
www.durioppe.com
https://www.facebook.com/durioofficial
https://www.instagram.com/durioofficial/


Kandungan ini disediakan oleh Durio PPE Sdn Bhd.

Berminat untuk menyiarkan pengumuman anda di Malaysiakini? Hubungi kami di [email protected] atau WhatsApp di talian +60 17-323 0707 untuk sebarang pertanyaan.


Sertai saluran WhatsApp Malaysiakini BM sekarang untuk mendapatkan perkembangan berita terkini!

ADS