Paling Popular
Terkini

Kali ini pelakon kerdil, Badrol Shah Abdul Manan benar-benar merasai kehilangan isterinya, Farah Seila Mazlan selepas Allahyarham disahkan meninggal dunia jam 8.15 pagi tadi.

Farah Seila, 37, pergi buat selama-lamanya selepas 45 hari bertarung nyawa akibat Covid-19 selepas dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU), Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Kata Badrol, 39, dia dan anak-anak reda dengan pemergian wanita itu.

“Isteri saya telah menghembuskan nafas terakhir jam 8.15 pagi tadi dan saya masih berada di HKL bagi menguruskan jenazah.

“Bagaimanapun belum pasti lagi jenazah akan dikebumikan di mana.

“Apa pun saya dan anak-anak reda dengan pemergiannya,” katanya melalui aplikasi WhatsApp.

Nama Badrol pernah mengundang perhatian ramai selepas dia berkongsi berita dukacita atas ‘pemergian’ isterinya melalui media sosial.

Katanya, Allahyarham meninggal dunia selepas dijangkiti Covid-19 Varian Delta.

Farah Seila yang juga guru agama di Sekolah Rendah Agama Lembah Keramat Kuala Lumpur disyaki dijangkiti virus tersebut ketika berada di sekitar kawasan perumahan.

Bagaimanapun, Badrol memaklumkan beberapa jam kemudian bahawa dia menerima maklumat salah serta isterinya masih hidup tetapi sedang kritikal di ICU HKL.

Pelakon itu dan isterinya berkahwin pada 2017, melalui hasil perkongsian hidup, pasangan itu dikurniakan seorang anak perempuan Putri Da’aiyatul Insyirah, 2 tahun.

Allahyarham sebelum itu pernah berkahwin dan dikurniakan tiga anak perempuan iaitu Putri Farah Nordina Dania, 12, Putri Farah Nordina Zawana, 11, dan Putri Farah Norhaziqah, 7, yang turut dijaga Badrol.


Sertai saluran WhatsApp Malaysiakini BM sekarang untuk mendapatkan perkembangan berita terkini!

Lihat Komen
ADS