Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini
mk-logo
Pengumuman
Pasaraya Premium Village Grocer Dibuka di Gamuda Walk, Kota Kemuning
Diterbitkan:  Mar 22, 2023 6:00 PM
Dikemaskini: 10:00 AM

SHAH ALAM, 22 hb MAC 2023: Cawangan ke-25 pasar raya premium Village Grocer telah dibuka di pusat beli-belah di tengah-tengah Kota Kemuning. Gamuda Walk ialah pusat membeli -belah yang memenuhi keperluan harian termasuk barangan runcit, penjagaan rumah, kesihatan dan kecantikan, kedai makan dan hiburan untuk lebih 200,000 penduduk dalam perbandaran itu.

Village Grocer berhasrat untuk terus mengembangkan jejaknya di Lembah Klang dan komited untuk menyediakan pelbagai jenis barangan runcit berkualiti tinggi dan perkhidmatan pelanggan terbaik kepada pelanggannya di kawasan kejiranan yang pelbagai.

“Sejak penubuhan kumpulan runcit kami lebih 26 tahun lalu, terdapat beberapa aspek penting perniagaan kami yang tidak pernah berubah sama sekali. Ia adalah produk berkualiti tinggi, kesegarannya dan pelbagai jenis kami. Dan ini sentiasa menjadi ciri utama konsep dan kekuatan barangan runcit kami yang menyumbang kepada kejayaan jenama Village Grocer kami,” kata Encik Ivan Tan, Pengarah Eksekutif Kumpulan TFP Retail.

Dan selaras dengan nilai jenama kami PASSION TO DELIGHT (KEINGINAN UNTUK MEMBERI KEPUASAN), kami komited untuk menawarkan pelanggan kami pengalaman membeli-belah yang menyenangkan dan perkhidmatan yang mesra.

Dengan mengambil kira perkara ini, kedai ini dirancang dengan teliti bagi meningkatkan pengalaman membeli-belah yang mudah dengan pelbagai pilihan hasil segar, daging berkualiti tinggi dan makanan laut, serta rangkaian produk runcit tempatan dan antarabangsa yang luas.

Dengan pemahaman yang mendalam tentang keperluan masyarakat, di kedai seluas melebihi 17,000 kaki persegi ini, bahagian sayuran menawarkan pelbagai pilihan sayur-sayuran organik dan sayur-sayuran tempatan yang tiba setiap hari dari Cameron Highland, menjadikan pemilihan barangan segar harian menjadi mudah untuk pelanggannya.

Village Grocer juga terkenal dengan membawa masuk buah-buahan dan sayur-sayuran segar, terutamanya dari Australia, Amerika Syarikat, Jepun, Korea, dan New Zealand untuk memastikan kesegarannya terpelihara dengan baik.

Bahagian protein menawarkan pelbagai jenis daging lembu Australia berkualiti premium dan potongan kambing New Zealand, termasuk kepingan daging burger wagyu dan daging perapan sedia untuk dimasak. Bahagian makanan laut pula menawarkan pelbagai jenis ikan tempatan yang segar dan salmon yang diterbangkan dari Norway.

“Sambil memenuhi keperluan harian pelanggan, kami pastinya suka membeli-belah bagi pihak pelanggan kami dengan membawa masuk pelbagai makanan istimewa dari seluruh dunia. Di mana ada keinginan, di situ kami akan berusaha untuk memenuhinya. Kami berharap dapat menggembirakan masyarakat di sini.” kata Encik Kok Kian Kee, Ketua Pegawai Eksekutif TFP Retail.

“Kami gembira kerana dapat memainkan peranan dalam membantu Village Grocer mengembangkan jejak jenama mereka di sini, di Lembah Klang khususnya dalam komuniti Kota Kemuning . Saya yakin bahawa perkongsian antara TFP Retail dan Gamuda Walk ini bukan sahaja akan memberi manfaat kepada satu sama lain, tetapi juga kepada ramai pelanggan kami yang dihargai yang kini akan dapat memperoleh jenama runcit terbaik yang ditawarkan oleh pasaran, memastikan keperluan dan kehendak harian mereka dipenuhi,” tambah Larissa Chan, Pengarah Eksekutif Hartanah Komersial, Gamuda Land.

Village Grocer menganjurkan lebih 2400 produk untuk kategori keperluan pemakanan kesihatan yang terdiri daripada produk organik, makanan super, bebas gluten, bebas gula, bebas tenusu dan vegetarian termasuk produk vegan dan vegetarian sejuk beku. Terdapat juga pelbagai makanan ringan dan kuih-muih yang diimport dari New Zealand, Australia, UK, Belgium, Jepun dan Korea.

Kerjasama eksklusif di antara Woolworths dan Village Grocer menawarkan lebih 200 produk Woolworths yang membawa Australia lebih dekat dengan rumah kita. Produk Woolworths dibuat mengikut piawaian Australia dengan banyak produk berkualiti tinggi  bebas daripada pewarna, perisa dan pengawet tiruan.

Untuk meraikan pembukaan rasmi ini, Village Grocer Gamuda Walk menawarkan banyak ganjaran, tawaran dan promosi menarik dari 21 Mac 2023 hingga 16 April 2023. Hadiah percuma bagi setiap  pembelian minimum, berdasarkan siapa cepat dia dapat, sementara stok masih ada. Semua pelanggan yang membeli, tidak kira jumlah pembelian juga akan menerima baucar percuma RM15 untuk digunakan dalam pembelian seterusnya dengan perbelanjaan minimum RM200 sepanjang promosi Raya ini!

Village Grocer menawarkan ganjaran kesetiaan dengan 1 mata Bites untuk setiap RM2 yang dibelanjakan. Daftar untuk program kesetiaan Bites dan dapatkan baucar bernilai sehingga RM50, pelbagai manfaat ahli, termasuk ganjaran hari lahir, promosi eksklusif ahli sahaja, dan keahlian seumur hidup percuma.

Village Grocer Gamuda Walk dibuka setiap hari dari 10 pagi hingga 10 malam dan tidak mengamalkan penggunaan beg plastik sekali guna di kaunter pembayaran sebagai sebahagian daripada matlamat kelestarian alam sekitar utama syarikat menuju "Bebas Plastik menjelang 2023". Pelanggan digalakkan membawa beg sendiri. Untuk maklumat lanjut, sila layari https://villagegrocer.com.my/gamudawalkopening 


Kandungan ini disediakan oleh Aegis Communication Sdn. Bhd.


Sertai saluran WhatsApp Malaysiakini BM sekarang untuk mendapatkan perkembangan berita terkini!

ADS