Paling Popular
Terkini
mk-logo
Pengumuman
Promosi Pelitup Muka Durio: Jualan Gila-Gila Durio bermula sekali lagi! Jimat dengan diskaun sehingga 36%!
Diterbitkan:  Sep 30, 2022 9:02 AM
Dikemaskini: 2:55 AM

Pakailah pelitup muka yang 'baik' dan nikmati kehidupan lebih selamat dalam era pasca pandemik! Pastikan anda dan keluarga anda sihat pada bila-bila masa setiap hari, dan dapatkan perlindungan harian daripada virus. Sekarang adalah masa terbaik untuk membeli pelitup muka berkualiti Durio. Jualan Mega pelitup muka Durio di KL akan diadakan pada 3-9 Okt 2022 di Intermark Mall dengan Big Pharmacy, 11-19 Okt 2022 dengan Guardian di 1 Utama, dengan siri promosi hebat dan acara menarik. Jangan lepaskan peluang ini! 

Adakah anda terlepas Jualan Mega Durio yang lepas? Dua Jualan Mega Durio di KL ini lebih hebat daripada sebelumnya! Rebutlah peluang ini untuk menikmati diskaun sehingga 36%! Jualan Durio membawakan dunia Pokémon yang ceria dengan koleksi pelitup muka dan aksesori Pokémon yang comel. Bersedia untuk berseru Pika Pika ketika penampilan maskot Pikachu, menerima hadiah percuma serta menyertai aktiviti yang menyeronokkan untuk memenangi hadiah hebat daripada Durio.

【 Butiran Jualan Durio x BIG Pharmacy 】

📅 3-9 Oktober 2022

⏰10 pagi - 10 malam

Lokasi: Intermark Mall, Atrium Aras Bawah

【 Butiran Jualan Durio x Guardian 】

📅 11-16 Oktober 2022

⏰10 pagi - 10 malam

Lokasi: 1 Utama Shopping Mall, Promenade Aras Pertama (dekat Baskin-Robbins)

Aktiviti penuh aksi di Jualan Gila-Gila Durio, Rebutlah Tawaran Paling Terbaik, sementara stok masih ada!

PAKEJ BUNDLE ISTIMEWA— DISKAUN Sehingga 36% untuk pelitup muka terkemuka industri kami!

PUTAR & MENANG —ganjaran hebat untuk setiap pembelian RM120!

JOM TEMUI PIKACHU —pada 15-16 Oktober, Sabtu dan Ahad, 12 tengahari, 3 petang, dan 7 malam di 1 Utama! 

Sudut Kanak-kanak - Bahan kraf percuma, kotak simpanan Pokémon DIY dan mainan kertas di 1 Utama 

Hadiah BELON & PELEKAT Pokémon

 **Hadiah dan bahan kraf adalah terhad dalam kuantiti, sementara stok masih ada, jangan ketinggalan!

Mengapakah lebih ramai orang memilih pelitup muka Durio?

Durio PPE Sdn Bhd merupakan pengeluar terbesar kain lebur elektrostatik (electrostatic melt-blown) di Malaysia dan pelitup muka pembedahan berkualiti tinggi. Kain lebur elektrostatik adalah lapisan teras pelitup muka. Fungsinya adalah untuk menapis dan menyekat penyebaran virus! Oleh itu, kualiti pelitup muka pembedahan yang dikeluarkan oleh Durio adalah jaminan kualiti mutlak!

Durio, Menjamin Hidup Sempurna pada mulanya, mengeluarkan pelitup muka pembedahan berkualiti tinggi sebagai satu konsep, yang tidak lama kemudian menjadi penggerak kejayaannya. Pelitup muka Durio telah memperoleh 12 pensijilan profesional seperti MDA, SIRIM, ISO, FDA, CE, dll., dan mencapai tahap perlindungan tertinggi BFE>99%, PFE>98% kadar penapisan. Lebih-lebih lagi, ia mempunyai keupayaan nafas terbaik, selesa dipakai dan sesuai dengan apa-apa bentuk muka untuk pemakaian tanpa celah serta sesuai bagi kulit sensitif. Gelung telinga rata mempunyai keanjalan yang baik dan sangat selesa dipakai. Ia tidak akan menyebabkan ketidakselesaan telinga jika dipakai sepanjang hari. Ia juga amat diminati dan digemari oleh orang ramai.

Durio mempunyai pelbagai pilihan pelitup muka yang sesuai untuk dewasa dan kanak-kanak. Selanjutnya, menurut permintaan orang ramai, jualan ini akan melancarkan secara khas, pelitup muka bersaiz tambah besar dan pelitup muka bersaiz kecil supaya pengguna dengan muka besar dan kecil boleh mendapatkan pelitup muka yang sempurna. Ini mengurangkan masalah pelitup muka yang terlalu ketat atau terlalu longgar, dan semua orang boleh memakai pelitup muka yang selesa dipakai, mudah bernafas , dan 'baik' untuk meningkatkan perlindungan mereka daripada virus.

Pelancaran Baru:

Durio melancarkan pelitup muka pembedahan 4 lapis untuk muka besar dan kecil, tidak perlu risau lagi untuk mencari pelitup muka yang sesuai, dialu-alukan untuk mencubanya di tapak.

Pelitup muka pembedahan 4 lapis Durio Plus+ dan saiz kecil , 40 keping dalam satu kotak, 20 keping warna Hitam dan Biru Denim

Pelitup muka pembedahan Durio terkenal dengan kualiti premiumnya, pengguna boleh merasai kualiti luar biasa pelitup muka Durio sebaik sahaja mereka memakainya. Kegigihan Durio memastikan setiap lapisan pelitup muka direka dengan teliti dan diperbuat daripada bahan terbaik, iaitu lapisan pertama kain bukan tenunan kalis air yang menahan cecair dan titisan secara berkesan, ke lapisan tengah kain lebur elektrostatik untuk menapis virus. Lapisan dalaman hidrofilik mesra kulit yang sesuai untuk kulit sensitif, jalur hidung yang dipanjangkan dan gelung telinga anjal yang tahan lama & rata, semuanya dipilih dengan teliti, supaya pengguna boleh memakainya sepanjang hari dan berasa selesa serta mudah bernafas.

Durio mempunyai pelbagai pilihan pelitup muka pembedahan, 100% Buatan Malaysia

Durio menghasilkan pelitup muka pembedahan 3-lapis, 4-lapis dan 5-lapis yang selesa dan mudah bernafas, Respirator KF94, KN95 dan N95 dengan perlindungan penapisan tinggi dan pelbagai pilihan warna.

Pelitup muka pembedahan 545 Trendish 4-lapis

Pelitup muka pembedahan 545 Trendish 4-lapis yang baru dilancarkan mempunyai warna terkini, Very Peri. Siri pelitup muka bergaya Durio 545 berwarna-warni dan sesuai untuk dipakai setiap hari.

Very Peri, tambahan terbaru kepada siri pelitup muka 4-lapis Durio 545 Trendish, Warna pilihan untuk 2022

Respirator KF94 Durio

KF94 mempunyai warna semula jadi Pasir Laut yang baru. Respirator KF94 Durio tersedia dalam pelbagai warna dan dibungkus secara individu untuk mudah dibawa.

Warna terkini Respirator KF94 Durio, Pasir Laut (Sea Sand), dengan rona bumi adalah pilihan terbaik

Siri KF94 kanak-kanak

Reka bentuk terbaru siri KF94 kanak-kanak termasuk “Cars Story” dan “Honey Bear”, yang digemari oleh anak muda. Direka dengan elemen kegemaran kanak-kanak, pelitup muka Durio kini dihiasi corak kereta dan beruang comel. Ia akan menggalakkan kanak-kanak untuk memakai pelitup muka yang selesa dan mudah bernafas sepanjang hari tanpa mengeluh. Mereka boleh pergi ke sekolah dan melakukan aktiviti di luar rumah dengan selamat sambil menjaga kebersihan dengan berkesan serta kekal bebas virus. Semua pelitup muka ini boleh didapati di jualan Durio. Jangan terlepas peluang ini!

Siri terbaharu Durio KF94 Kanak-kanak “Cars Story” dan “Honey Bear”, siri pelitup muka kegemaran kanak-kanak

Pelitup muka 3D Durio 901K, sesuai untuk kanak-kanak berumur dari 2-10 tahun

Tren baru pelitup muka yang direka khas dan jenama bersama

Selain itu, Durio juga telah melancarkan pelitup muka jenama bersama dan pelitup muka direka khas dengan banyak jenama terkenal, termasuk pelitup muka Pokémon, pelitup muka Ejen Ali, pelitup muka Didi & Friends, pelitup muka Astro ERA, pelitup muka Tahun Baru 988FM, pelitup muka Volvo, Royale Caribbean, pelitup muka DO2US dan banyak lagi. Pelitup muka jenama dan berkualiti tinggi memang unik dan sesuai sebagai hadiah atau untuk dipakai oleh pekerja-pekerja untuk mengukuhkan imej syarikat anda. Ia bukan sahaja membantu mempromosikan jenama, tetapi ia juga boleh didapati pada harga yang sangat berpatutan. Inilah promosi jenama yang benar-benar berkesan dan bernilai untuk wang anda. Peniaga yang minat boleh menghantar e-mel kepada [email protected] atau hubungi 607-3311385 untuk mendapatkan butiran tentang pelitup muka jenama bersama dan pelitup muka direka khas.

Durio, pelitup muka berkualiti tinggi 100% buatan Malaysia

【Durio PPE Sdn Bhd】mempunyai 12 pensijilan profesional, termasuk:

● DIDAFTARKAN DENGAN MDA 

● DISAHKAN OLEH SIRIM

● ASTM F2100 Tahap 3

● EN 149:2001 FFP2

● EN 14683 JENIS IIR

● PENGIKTIRAFAN CE 

● DIPERAKUI ISO 13485 

● PENSIJILAN ISO 10993

● PENSIJILAN ISO 14362

● Didaftarkan dengan FDA

● BUATAN MALAYSIA

● Pematuhan AST D4169-16 Kitaran 13

Pelitup Muka Durio 5 lapis KF94 untuk perlindungan yang lebih baik

【 Durio 】

Untuk membeli pelitup muka Durio, sila klik Shopee: https://shopee.com.my/durioppe 

Durio PPE Sdn Bhd

16, Jalan Temenggong, 81100 Johor Bahru, Johor, Malaysia.

Tel: 607-3311385, Emel: [email protected] 

Laman web rasmi: https://www.durioppe.com/ 

Facebook: https://www.facebook.com/durioofficial/ 

Instagram: https://www.instagram.com/durioofficial/


Kandungan ini disediakan oleh Durio PPE Sdn Bhd.

Berminat untuk menyiarkan pengumuman anda di Malaysiakini? Hubungi kami di [email protected] atau WhatsApp di talian +60 17-323 0707 untuk sebarang pertanyaan.


Sertai saluran WhatsApp Malaysiakini BM sekarang untuk mendapatkan perkembangan berita terkini!

ADS