Paling Popular
Terkini
mk-logo
Pengumuman
Durio bekerjasama dengan artis autistik, Danial Kushairi melancarkan produk sanitasi
Diterbitkan:  Jul 28, 2022 10:38 AM
Dikemaskini: 2:38 AM

Membantu golongan kurang bernasib baik, menemui artis tempatan dan mengumpul dana untuk Persatuan Kebangsaan Autisme Malaysia (NASOM), Durio, pengeluar pelitup muka premium di Malaysia bersama artis muda autistik tempatan Danial Kushairi mencipta dan melancarkan edisi terhad Cecair Pensanitasi Tangan Segera Durio dan Tisu Pembersih Antibakteria yang menampilkan lukisan berwarna-warni Danial Kushairi. Ini meningkatkan kecantikan dan kreativiti koleksi terbaru produk Durio dan pengguna pasti akan jatuh cinta dengan reka bentuk hebat ini.

Kolaborasi sinergistik ini amat penting. Durio akan menyumbangkan pelitup muka pembedahan dan cecair pensanitasi tangan segera serta tisu pembersih antibakteria kepada NASOM untuk mengumpul dana dan memupuk lebih kesedaran mengenai golongoan kurang bernasib baik dalam komuniti. Ia memberi tumpuan kepada artis autistik dan memberi peluang untuk karya seni mereka dipamerkan dan dihargai oleh orang ramai.

Danial adalah seorang remaja yang istimewa, berbakat dan mahir dalam bidang seni. Dia mempunyai kebolehan unik kerana dia telah disahkan sebagai individu autisme ketika dia berumur kira-kira 2 tahun. Melukis adalah cara Danial mengekspresikan dirinya, ia mewujudkan satu bentuk komunikasi dengan orang lain. Danial Kushairi yang berusia 19 tahun mempunyai kebolehan berbahasa yang terhad. Melalui lukisannya, dia menyampaikan fikiran, emosi dan perasaannya, lukisan memberikannya platform untuk berhubung dengan dunia. Seni adalah satu bentuk terapi untuknya, dan ia juga meningkatkan keyakinan dirinya apabila orang menghargai kerjanya. Lukisannya berwarna-warni dan mempesonakan, dan subjeknya adalah asli dan imaginatif. Setiap karya menggambarkan cerita yang hanya Daniel memahami. Karya Danial yang ceria penuh warna menjemput orang ramai menikmati dunianya yang indah.

Durio sentiasa berusaha untuk menyumbang kepada masyarakat, dengan menyediakan pelitup muka pembedahan kepada pelbagai pihak organisasi termasuk sekolah, hospital, badan amal, yayasan kanser, bank makanan, dan lain-lain. Kerjasama dengan Danial Kushairi ini berharap dapat mengumpul lebih banyak dana untuk Persatuan Kebangsaan Autisme Malaysia (NASOM) dan menemui lebih ramai artis cemerlang serta karya mereka. Sila klik pada pautan di bawah untuk mengikuti Danial Kushairi.

https://www.instagram.com/p/CfvoODvJZuD/

https://www.instagram.com/p/Cectwq1pDMr/

https://www.nst.com.my/lifestyle/heal/2022/04/788257/artist-storyteller#.Ylad42mNsiM.whatsapp

Siri baharu produk Sanitasi Durio:

Tisu Pembersih Antibakteria Durio

Membunuh 99.9% bakteria & kuman berbahaya

Bebas paraben

Saiz mudah dibawa

Lembut & mesra kulit

Tisu Pembersih Antibakteria Durio, pek 10 keping, berharga RM2.90 setiap pek

Cecair Pensanitasi Tangan Segera Durio 50ml

🎨 75% Alkohol

🎨 Formula tidak melekit

🎨 Membunuh 99.9% bakteria dan kuman berbahaya

🎨 Vitamin E

🎨 Tidak perlu dibilas 

Cecair Pensanitasi Tangan Segera 50ml Durio, berharga RM3.50 sahaja sebotol

Menjamin hidup sempurna, sila menyokong Danial @danialkushairi dan mengumpul dana untuk Persatuan Kebangsaan Autisme Malaysia (NASOM) @nasomcares.

Pautan pembelian:

https://bit.ly/3PhYhUi

Mengapakah lebih ramai orang mempercayai produk Durio?

Durio PPE Sdn Bhd merupakan pengeluar terbesar kain lapisan tengah (melt-blown) dicas secara elektrostatik dan pelitup muka berkualiti premium di Malaysia. Lapisan penapisan (melt-blown) adalah lapisan teras pelitup muka, dan berfungsi untuk menapis dan menyekat penyebaran virus! Oleh itu, kualiti pelitup muka perubatan yang dilancarkan oleh Durio adalah jaminan kualiti mutlak!

Durio mengutamakan keselamatan masyarakat dan menyediakan pelitup muka berkualiti premium untuk semua. Pelitup muka Durio telah menerima 12 pensijilan profesional seperti MDA, SIRIM, ISO, FDA, CE, dan lain-lain, mencapai tahap perlindungan tertinggi BFE>99%, PFE>98% kadar penapisan. Lebih-lebih lagi, ia selesa dan memberi kebolehnafasan baik, sesuai bagi berbagai bentuk muka dengan tiada jurang, dan sesuai untuk kulit sensitif. Gelung telinga rata mempunyai keanjalan yang bagus dan selesa dipakai. Memakainya sepanjang hari tidak akan menyebabkan ketidakselesaan telinga. Itulah sebabnya ia digunakan secara meluas dan disukai oleh orang ramai.

Pelbagai pilihan pelitup muka pembedahan premium, 100% Buatan Malaysia

Pelitup muka Durio termasuk pelitup muka pembedahan 3 Lapis, 4 Lapis dan 5 Lapis, KF94, KN95 dan Respirator N95 dengan perlindungan penapisan tinggi dan banyak pilihan warna. Selain itu, Durio juga telah melancarkan pelitup muka berjenama bersama dengan jenama terkenal, termasuk Pokémon, Ejen Ali, Didi & Rakan, Astro ERA FM, 988 FM, Volvo dan banyak lagi.

Pelancaran produk terbaru Durio: Respirator Durio 903 KN95 5 Lapis, pek 10 keping

Durio melancarkan pek 10 keping KN95, mudah dibawa, dengan 5 lapisan perlindungan penapisan tinggi.

▪ Lapisan pertama ialah lapisan bukan tenunan kalis air yang berkesan menahan cecair dan titisan

▪ Lapisan kedua dan ketiga ialah fabrik penapisan leburan elektrostatik berkecekapan tinggi Durio tersendiri, mencapai penapisan maksimum BFE>99% dan PFE>95% dengan Saiz Zarah Penembusan Terbanyak (MPPS 0.3 μm), untuk menapis virus dengan berkesan

▪ Lapisan keempat ialah fabrik bukan tenunan kalis air, yang menyerap air liur dan menapis virus dengan berkesan

▪ Lapisan dalam adalah fabrik bukan tenunan hidrofilik mesra kulit, sesuai untuk kulit sensitif

▪ Ciri yang istimewa: Reka bentuk 3D dengan kebolehnafasan baik, Gelung Telinga Anjal Tahan Lama & Rata, Kesesuaian dengan Wajah, Liputan Maksimum dengan Tiada Jurang, Penapisan Maksimum, Tiada (Hypoallergenic) dan Keselesaan Terjamin

▪ Kotak 10 keping dibalut secara individu, berharga RM26.90

Perkhidmatan OEM & Pelitup Muka Direka Khas 

Selain mengeluarkan pelitup muka baru, Durio juga menyediakan perkhidmatan pelitup muka direka khas dan pelitup muka OEM. Pelitup muka Durio mempunyai kualiti terbaik pada harga yang berpatutan, dan telah menjadi pilihan pertama untuk pelitup muka direka khas dalam pelbagai industri. Sila e-mel [email protected] atau hubungi 607-3311385 untuk maklumat lanjut.

Durio PPE Sdn Bhd mempunyai 12 pensijilan profesional:

● DIDAFTARKAN DENGAN MDA 

● DISAHKAN OLEH SIRIM

● ASTM F2100 Tahap 3

● EN 149:2001 FFP2

● EN 14683 JENIS IIR

● PENGIKTIRAFAN CE 

● DIPERAKUI ISO 13485 

● PENSIJILAN ISO 10993

● PENSIJILAN ISO 14362

● Didaftarkan dengan FDA

● BUATAN MALAYSIA

● Pematuhan AST D4169-16 Kitaran 13

Sempena promosi pertengahan tahun, Durio menawarkan diskaun istimewa 15% untuk pelanggan.

Lawati kedai dalam talian Shopee Durio dan gunakan kod promosi: DURIOSALE

Dapatkan diskaun 15% dengan pembelian minimum RM30, sah sehingga 31 Ogos 2022!

Beli sekarang di Shopee: https://shopee.com.my/durioppe

Untuk maklumat lanjut mengenai Durio, sila hubungi 07-3311 385

Durio PPE Sdn Bhd
16, Jalan Temenggong, 81100 Johor Bahru, Johor, Malaysia.
Tel: 607-3311385, Emel:
[email protected]
Laman web rasmi: https://www.durioppe.com/
https://www.facebook.com/durioofficial/
https://www.instagram.com/durioofficial/


Kandungan ini disediakan oleh Durio PPE Sdn Bhd.

Berminat untuk menyiarkan pengumuman anda di Malaysiakini? Hubungi kami di [email protected] atau WhatsApp di talian +60 17-323 0707 untuk sebarang pertanyaan.


Sertai saluran WhatsApp Malaysiakini BM sekarang untuk mendapatkan perkembangan berita terkini!

ADS