Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini
mk-logo
Pengumuman
Amalkan norma baharu dengan pelitup muka baru dari Durio!
Diterbitkan:  Feb 18, 2022 6:41 PM
Dikemaskini: Feb 21, 2022 10:23 AM

Perlindungan yang Lebih Baik dengan Pelitup Muka ‘Respirator’ Durio 904 KF94 Copper Oxide
Durio melawan lonjakan kes COVID-19 di Malaysia dengan Pelitup Muka ‘Respirator’ Durio 904 KF94 Copper Oxideyang baru. Bertujuan untuk memberikan perlindungan yang lebih baik terhadap Omicron, Delta dan varian virus lain, Pelitup Muka ‘Respirator’ Durio 904 KF94 Copper Oxidemempunyai fungsi sanitasi tersendiri yang berkesan menghapuskan 99% virus.

Apa yang menjadikan pelitup muka ini istimewa:

  1. Lapisan luar dibuat dengan kain bukan tenunan antivirus copper oxide. Ia sentiasa menyahaktifkan virus, mempunyai kadar antivirus >99%, dan memastikan pemakai selamat dan dilindungi.

  2. Selain lapisan luar antivirus copper oxide, lapisan kedua dan ketiga mempunyai kain bukan tenunan yang dicas secara elektrostatik untuk kecekapan penapisan virus yang berkesan.

  3. Lapisan dalam mempunyai fabrik bukan tenunan hidrofilik mesra kulit, sesuai untuk kulit sensitif.

  4. Reka bentuk 3D dengan kebolehnafasan baik menyediakan ruang tambahan di sekeliling mulut untuk bernafas dan bercakap dengan lebih mudah.

Pelitup Muka ‘Respirator’ Durio 904 KF94 Copper Oxide dibalut secara individu dan boleh didapati dalam 2 pembungkusan pada harga yang berpatutan; 10 keping pada harga RM24.90 sekotak, dan 40 keping pada harga RM92 sekotak (pembungkusan individu).

Kanak-kanak beriang-ria dengan Pelitup Muka ‘Respirator’ Durio KF94 Kanak-kanak 904K
Kanak-kanak kini perlu perlindungan maksimum semasa di sekolah atau bermain.

Pelitup Muka ‘Respirator’  Durio KF94 Kanak-kanak 904K yang baru 

  • Sesuai untuk kanak-kanak berumur 4 hingga 12 tahun.

  • Menawarkan 30% lebih kebolehnafasan untuk kanak-kanak selesa bernafas, bercakap dan bermain. 

  • Reka bentuk 3D yang mempunyai kecekapan menapis lebih perkadaran zarah yang kecil. 

  • Dibalut secara individu untuk lebih mudah disimpan dalam beg dan poket kanak-kanak. 

  • Pelitup muka ini boleh didapati dalam pembungkusan 10 keping pada harga RM16.90 sekotak (pembungkusan individu). 

Lebih banyak rekaan baru pelitup muka KF94 kanak-kanak akan dilancarkan tidak lama lagi.

Keistimewaan Pelitup Muka Baru Durio
Diperakui oleh Pihak Berkuasa Peranti Perubatan (MDA) dan SIRIM, Pelitup Muka ‘Respirator’ Durio 904 KF94 Copper Oxide dan Pelitup Muka ‘Respirator’ Durio KF94 Kanak-kanak 904K mempunyai 4 lapis bahan keupayaan nafas yang termasuk fabrik penapisan dua kali lebur bercas elektrostatik (electrostatic charged melt-blown) Durio. Yakinlah bahawa pelitup muka Durio mencapai penapisan maksimum BFE>99% dan PFE>98% dengan Saiz Zarah Penembusan Terbanyak (MPPS) 0.3 MICRONS. Lebih tinggi peratusan, lebih baik anda dilindungi daripada virus bawaan udara, zarah dan habuk.

Ciri-ciri lain termasuk Keupayaan Nafas Terbaik, Gelung Telinga Anjal Tahan Lama & Rata, Kesesuaian dengan Wajah, Liputan Maksimum dengan Tiada Jurang, Tiada Reaksi Allergi (Hypoallergenic), dan Keselesaan Terjamin.

Dapatkan Cecair Pensanitasi Tangan Pokémon Durio
Comelnya Cecair Pensanitasi Tangan Pokémon Durio (50ml) dengan Pemegang untuk kanak-kanak dan peminat Pokémon. Meneruskan kerjasama dengan Pokémon Jepun, cecair pensanitasi tangan Durio 

  • Membunuh 99.9% kuman secara berkesan.

  • Ia mempunyai bahan aktif iaitu kandungan alkohol 70%. Sesuai untuk dibawa ke mana sahaja,  

  • Cecair pensanitasi tangan tanpa bilas dan tanpa pewangi ini tidak melekit dan mudah digunakan. 

  • Dijual pada harga RM9.90 setiap pek dan merupakan tambahan sempurna kepada koleksi pelitup muka pembedahan 4 lapis dan sarung penyimpan Pokémon dari Durio.

Pelitup muka Pokémon yang kini popular terdapat dalam enam reka bentuk Pokémon yang comel - Pikachu, Bulbasaur, Charmander, Squirtle dan Gengar, pelitup muka bertema Pikachu terdapat dalam dua reka bentuk yang berbeza, dan semuanya hanya dijual secara eksklusif di Malaysia. Setiap kotak dilengkapi dengan sarung penyimpan pelitup muka Pokémon dan harganya RM43.90 setiap kotak sahaja. Lebih banyak pilihan pelitup muka yang menarik akan tiba tidak lama lagi.

Pelitup muka Pokémon yang kini popular terdapat dalam enam reka bentuk Pokémon yang comel - Pikachu, Bulbasaur, Charmander, Squirtle dan Gengar, terdapat di Malaysia sahaja
Pelitup muka Durio pilihan No.1 Nora Danish

Anda boleh mendapatkan Pelitup Muka Durio dan Cecair Pensanitasi Tangan Pokémon di sini:

📍 Shopee:https://shopee.com.my/durioppe

Durio, Menjamin Hidup Sempurna
Durio PPE Sdn Bhd merupakan pengeluar terbesar pelitup muka dan kain lapisan tengah (melt-blown) di Malaysia dan sangat komited terhadap kualiti dengan mengkhususkan kecekapan penapisan tinggi dan keselesaan aliran udara pada pelitup muka. Melindungi kesihatan masyarakat dan menjamin hidup sempurna adalah falsafah dan inspirasi kejayaan Durio.

Pelitup Muka Berkualiti Premium, Dibuat dengan Bangga di Malaysia
Pelitup muka Durio dihasilkan dalam persekitaran bilik terkawal yang memenuhi taraf pensijilan ISO-13485.Durio memastikan kualiti tertinggi dengan kain bukan tenunan (non-woven fabric) kalis air di luar, kain lebur elektrostatik (electrostatic melt-blown) di tengah dan kain bukan tenunan penyerap (absorbent non-woven fabric) dalaman, termasuklah gelung telinga serta jalur hidung. Bagi lapisan luar kalis air, ia berfungsi untuk menahan cecair dan titisan air, manakala lapisan tengah menggunakan kain lebur elektrostatik Durio tersendiri yang dapat menyerap virus, bakteria dan zarah-zarah dengan berkesan sehingga 99%. Seterusnya, lapisan kain bukan tenunan di dalam pelitup muka pula dapat menyerap air liur dan kelembapan serta mengurangkan geseran pada kulit.

Lapisan luar kalis air, ia berfungsi untuk menahan cecair dan titisan air

Antara pengiktirafan yang diperoleh Durio PPE Sdn Bhd adalah Sijil CE Eropah, pendaftaran FDA AS (Pentadbiran Makanan & Dadah), Sistem Pengurusan Kualiti Peranti Perubatan ISO 13485: 2016, Lesen Penubuhan MDA dan Sijil Pendaftaran Peranti Perubatan serta Institut Piawaian dan Industri Malaysia (SIRIM). Selain itu, produk pelitup muka Durio juga mencapai tahap perlindungan ASTM F2100 Tahap 3 dan EN 14683: 2019 Jenis IIR.

Sentiasa Selamat dengan Pelitup Muka Durio
Koleksi pelitup muka Durio merangkumi pelitup muka 3-lapis dan 4-lapis, pelitup muka ‘Particulate Respirator’ KF94, KN95 dan N95, pelitup muka pembedahan 3-lapis seperti pelitup muka berwarna biru 501, pelitup muka berwarna 502, pelitup muka ‘I Love MY’ 531, dan pelitup muka kanak-kanak 503. Pelitup muka pembedahan 4-lapis termasuk pelitup muka kanak-kanak 541K berwarna biru dan merah jambu, pelitup muka dewasa dan kanak-kanak Pokémon, pelitup muka kanak-kanak EJA1 & EJA2 Ejen Ali, pelitup muka putih ‘Comfort Plus’ 541, pelitup muka karbon aktif 542, pelitup muka bercorak Batik 543, dan pelitup muka berwarna Trendish 545. Harganya bermula dari RM15.00 hingga RM43.90 sekotak. Pelitup muka Durio 904 KF94 tersedia dalam Hitam dan Putih; pek foil 1 keping pada harga RM2.20 setiap satu, 10 keping pada harga RM19.90 sekotak, dan 40 keping pada harga RM68 sekotak, serta warna baru Zamrud dan Hijau akan dilancarkan tidak lama lagi. Durio juga menyediakan perkhidmatan pelitup muka yang direka khas dan pelitup muka OEM berjenama.

Pelitup muka Durio 904 KF94 tersedia dalam Hitam dan Putih; pek foil 1 keping pada harga RM2.20 setiap satu, 10 keping pada harga RM19.90 sekotak, dan 40 keping pada harga RM68 sekotak

Pelitup muka berwarna Trendish 545

Nora Danish suka Pelitup muka Durio 545 yang warna warni

Pelitup muka kanak-kanak 541K berwarna biru dan merah jambu

Pelitup muka kanak-kanak EJA1 & EJA2 Ejen Ali

Pelitup muka berwarna Trendish 545, Pelitup muka putih ‘Comfort Plus’ 541, Pelitup muka karbon aktif 542

901 KN95, 902 N95, 903 KN95

Untuk maklumat lanjut mengenai Durio, sila hubungi 07-3311385.

Durio PPE Sdn Bhd
16, Jalan Temenggong, 81100 Johor Bahru, Johor, Malaysia.
Tel: 607-3311385,  [email protected]
www.durioppe.com
https://www.facebook.com/durioofficial
https://www.instagram.com/durioofficial/
📍 Shopee:https://shopee.com.my/durioppe


Sertai saluran WhatsApp Malaysiakini BM sekarang untuk mendapatkan perkembangan berita terkini!

ADS