Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini
mk-logo
Pengumuman
Lazada lancarkan jualan 8.8 dengan penghantaran percuma, Lazada bonus, dan Lancôme Super Brand Day
Diterbitkan:  Aug 5, 2021 11:56 PM
Dikemaskini: Aug 6, 2021 1:32 AM

Para pembeli dalam talian dan penggemar produk kecantikan mewah kini boleh bersiap sedia apabila Lazada melancarkan kempen Jualan 8.8 Hari-Hari Win dari 6 hingga 8 Ogos, dan juga Lancôme Super Brand Day eksklusif di LazMall pada 6 Ogos 2021.

Rakyat Malaysia boleh menikmat tawaran hebat dan pelbagai hadiah percuma dari Lancôme pada Super Brand Day itu secara eksklusif di LazMall, destinasi produk berjenama Lazada yang dijamin tulen. Pada Jualan 8.8 pula, diskaun Lazada Bonus, baucar Penghantaran Percuma harian, tawaran RM0.88 Crazy Flash Sale, Crazy Brand Mega Offers, dan banyak lagi juga tersedia untuk pelbagai jenama and produk lain*.

Lancôme Super Brand Day di LazMall: 6 Ogos*

Jenama produk solekan dan penjagaan kulit klasik Perancis, Lancôme Paris, memberikan peluang istimewa kepada pengguna tempatan di Lazada sahaja (https://lzd.co/LancomeLazMall) untuk menikmati diskaun sehingga 50% bagi set produk terlarisnya, Advanced Génifique Microbiome Serum, dan juga rangkaian produk Advanced Génifique, Clarifique, Hydra Zen, dan Confort yang lain. Malah, pengguna Lazada Wallet juga boleh mendapatkan potongan harga tambahan RM30 dengan perbelanjaan minimum RM250 bagi produk Lancôme.

Segala pembelian semasa Lancôme Super Brand Day pada 6 Ogos juga akan diikuti bersama hadiah percuma. Ikuti jadual hadiah percuma di bawah untuk memastikan anda tidak ketinggalan:

  • (Sepanjang Hari) Hadiah percuma bernilai sekurang-kurangnya RM208, tanpa memerlukan perbelanjaan minimum. Nilai pembelian yang lebih tinggi akan dihadiahkan dengan nilai hadiah percuma sehingga RM304.

  • (12 Malam hingga 2 Pagi) Percuma Clarifique Dual Essence (50ml) dan L'Absolu Rouge Cream Lipstick, yang bernilai RM185, dengan perbelanjaan minimum RM100. Hadiah istimewa ini adalah tambahan kepada hadiah percuma sepanjang hari di atas.

8.8 Hari-Hari Win di Lazada: 6 hingga 8 Ogos*
Para pembeli dalam talian boleh menantikan ganjaran dan diskaun harian di Jualan 8.8 Lazada. Setiap hari, rakyat Malaysia boleh mengumpulkan Lazada Bonus di dalam aplikasi Lazada, yang boleh ditebus sebagai diskaun RM8 tambahan bagi setiap perbelanjaan RM88 khas untuk produk-produk yang mempunyai tag Lazada Bonus pada 6 hingga 8 Ogos. Malah, baucar Penghantaran Percuma harian istimewa tanpa syarat perbelanjaan minimum yang memberikan diskaun sehingga RM5 bagi yuran penghantaran turut disediakan di sini (http://lzd.co/LazadaMYFreeShipping).

Jangan lupa untuk menambah nilai Lazada Wallet sebelum hari jualan untuk memastikan pembayaran yang pantas dan lancar. Kemudahan ini amat berguna apabila semua orang merebut tawaran RM0.88 Crazy Flash Sale dengan diskaun lebih dari 90%, yang biasanya habis dijual dalam masa beberapa saat. Pada jam 12 Malam hingga 2 Pagi pada 8 Ogos, pastikan anda menantikan Crazy Brand Mega Offers daripada jenama LazMall kegemaran ramai, seperti POCO, Xiaomi, Tefal, Ogawa, Tesco Groceries, dan banyak lagi.

Untuk maklumat lanjut tentang jaminan ketulenan 100% LazMall, layari: https://lzd.co/LazMallMalaysia
Untuk maklumat lanjut mengenai Jualan Lazada 8.8, sila layari: https://lzd.co/MegaSale

*Tertakluk kepada Terma & Syarat


Kandungan ini disediakan oleh Lazada Malaysia.

Berminat untuk menyiarkan pengumuman anda di Malaysiakini? Hubungi kami di [email protected] atau WhatsApp di talian +60 17-323 0707 untuk sebarang pertanyaan.


Sertai saluran WhatsApp Malaysiakini BM sekarang untuk mendapatkan perkembangan berita terkini!

ADS