Paling Popular
Terkini
mk-logo
Advertorial
Online Sepanjang Hari Dengan Pelan Tanpa Had redONE Postpaid!
Diterbitkan:  Nov 16, 2021 3:08 PM
Dikemaskini: 7:08 AM

Keadaan di Malaysia kini beransur-ansur menjadi normal. Jalan raya sudah mula dipenuhi dengan kereta, para pelajar sudah kembali ke universiti dan sekolah serta sempadan negeri juga kini dibuka membolehkan rakyat pulang ke kampung atau pergi melancong di dalam negara.

Dalam pada rakyat Malaysia bergembira dengan norma baharu ini, namun ada juga yang risau. Yalah, setelah sekian lama selesa menggunakan internet tanpa wayar (WiFi) di rumah untuk urusan peribadi dan kerja, bila dah kena sentiasa berada di luar rumah tentulah banyak menggunakan data. Kalau kehabisan data, dah satu hal pula nak kena beli data tambahan.

Jangan risau, redONE ada jalan penyelesaiannya terutama kepada mereka yang banyak menggunakan data dalam urusan seharian. Dengan pelan tanpa had redONE Postpaid Hybrid50U pada hanya RM50 sebulan, anda boleh nikmati data tanpa had sepuas-puasnya! Anda tidak perlu lagi risau kehabisan data pada pertengahan bulan atau perlu berjimat-cermat untuk menonton video di YouTube dan Netflix. Guna sahaja tanpa halangan!

Selain itu, pelan ini turut menawarkan panggilan tanpa had ke semua rangkaian. Kepada mereka yang suka berborak atau bergosip dengan rakan-rakan dan saudara-mara, pelan inilah yang paling sesuai untuk anda! Anda boleh berbual sepanjang masa tanpa perlu risaukan bil telefon naik.

Berita baik buat mereka yang inginkan kebebasan postpaid kerana pelan ini tidak mempunyai kontrak! Sekiranya anda berminat dengan pelan lain yang redONE tawarkan, anda boleh berbuat demikian pada bila-bila masa sahaja.

Anda juga tidak perlu risau untuk pergi kawasan luar bandar atau kawasan pedalaman kerana redONE mempunyai rangkaian terluas di seluruh Malaysia. Tidak kiralah di mana sahaja anda berada, anda masih boleh kekal berhubung dengan yang tersayang atau online di laman media sosial anda.

Dengan pelan Hybrid50U, tiada masalah untuk anda kekal berhubung walau di mana sahaja anda berada. Untuk maklumat lanjut atau mendaftar ke pelan ini, temui rakan niaga redONE berdekatan anda atau layari http://bit.ly/HybridUnlimitedBM


Sertai saluran WhatsApp Malaysiakini BM sekarang untuk mendapatkan perkembangan berita terkini!

ADS