Paling Popular
Terkini
mk-logo
Advertorial
Duduk di rumah, macam mana kalau sakit?
Diterbitkan:  Mar 28, 2020 4:58 PM
Dikemaskini: Mar 29, 2020 3:06 AM

Jangkitan wabak Covid-19 di Malaysia telah melonjak melampaui dua ribu kes dan rakyat dinasihatkan untuk duduk di rumah sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan dalam usaha membendung rebakan virus pandemik ini.

Namun cuaca panas ditambah penggunaan penghawa dingin dengan selang masa yang tidak menentu hanya akan mengundang penyakit lazim seperti selsema dan batuk biarpun duduk di rumah. Menjaga kesihatan memerlukan kesedaran dan persediaan tertentu seperti menyimpan ubat tertentu di rumah.

Mujurlah dengan kewujudan Hurix’s 600 Fluaway Capsule Improved, anda mampu melegakan selesema, hidung berair dan hidung tersumbat sekiranya dilanda ketidakselesaan sebegini di rumah.

Hurix’s 600 Fluaway Capsule Improved merupakan ubat yang digunakan secara tradisional untuk menangani peringkat awal gejala-gejala tersebut. Ia dihasilkan dengan formulasi menyebatikan pelbagai jenis herba asli semulajadi yang tidak akan menyebabkan kesan mengantuk.

Bagi mereka yang suka meneguk minuman berais dalam cuaca panas – awas – batuk berkahak menanti anda! Jangan panik. Beruntunglah kau sekiranya Hurix’s Sirap Ubat Batuk Gamat & Madu Plus berada di tangan anda.

Ia digunakan secara tradisional untuk mengurangkan kahak, melegakan batuk, sakit tekak, suara serak, panas badan dan selesema. 98%* pengguna ubat ini bersetuju bahawa Hurix’s Sirap Ubat Batuk Gamat & Madu Plus mampu melegakan batuk dengan berkesan. Ia juga boleh dibancuh dengan air untuk melegakan kepanasan badan.

Bagaimana pula jika anda terluka atau melecur semasa memasak di rumah? Gunakan Hurix’s Krim Luka Aloe Vera Plus yang digunakan secara tradisional untuk penjagaan kesihatan kulit termasuk melegakan luka-luka ringan dan lecur ringan. Cara penggunaannya mudah sahaja – segera bersihkan luka atau bahagian lecur, sapukan ubat ini secukupnya dengan perlahan ke permukaan kulit. Bagi luka terkena pisau, penggunaan krim ini tidak meninggalkan kesan parut; bagi lecur kulit, ia memberhentikan gelembung cecair.

Bagaimana pula dengan sakit otot dan sakit belakang selepas mengemaskan rumah sepanjang hari? Jadikan Hurix’s Pain Relief Massage Balm teman setia anda. Ia digunakan secara tradisional untuk melegakan sakit otot di bahagian pinggang dan belakang, sakit sendi dan bengkak. Sapu sedikit pada bahagian terjejas dan urut selama 2 minit. 98%** pengguna bersetuju bahawa Hurix's Pain Relief Massage Balm berkesan menghilangkan kesakitan otot dan sendi.

Duduk di rumah – pencegahan adalah ubat terbaik! Hurix’s Glukusking (Grape) mampu meningkatkan sistem imun di samping mencegah dan meredakan gejala selesema, demam, sakit kepala, sakit tekak, sakit otot, batuk, hidung berair dan hidung tersumbat. Suplemen penjagaan kesihatan ini diperkasakan dengan ekstrak elderberry yang kaya dengan vitamin C.

Dua ujian klinikal1&2 menunjukkan bahawa suplemen kesihatan yang dirumus daripada daripada ekstrak elderberry berkesan dalam merawat jangkitan influenza A dan B (Zakay-Rones et al 1995, 2004). Kedua-dua kajian mendapati pesakit influenza yang menerima rawatan sirap elderberry menunjukkan tempoh gejala selesema yang lebih singkat.

Anda boleh dapatkan produk-produk di atas di Guardian, Watsons, Mydin atau farmasi terdekat. Ataupun beli secara online melalui Hurix’s Online Store, Shopee atau Lazada dan barangan akan dihantar ke rumah anda. WhatsApp ke 0124650899 untuk maklumat lanjut.

Duduk di rumah demi keluarga tersayang anda, Hurix's menjaga kesihatan anda sekeluarga.



Sertai saluran WhatsApp Malaysiakini BM sekarang untuk mendapatkan perkembangan berita terkini!

Lihat Komen
ADS