Paling Popular
Terkini
mk-logo
Kandungan Berjenama
Dodo Mat Memperkenalkan Karpet Kereta Edisi Merdeka - Dodo Camouflage!
Diterbitkan:  Aug 28, 2024 12:05 PM
Dikemaskini: 4:05 AM

Dalam beberapa hari sahaja lagi, Malaysia akan menyambut Hari Kebangsaan 2024 yang ke-67! Bagi menyemarakkan semangat patriotik ini, Dodo Mat akan memperkenalkan karpet kereta edisi Merdeka – Dodo Camouflage!

Edisi baru ini menampilkan motif 'Camo' yang unik dan menawan. Motif Dodo Camouflage adalah tanda penghargaan yang tulus kepada semua angkatan tentera Malaysia yang telah berkorban demi menjaga keamanan dan kestabilan negara sejak tahun 1957 dan yang telah menyumbang kepada perjalanan Malaysia.

Kualiti Tinggi, Mudah Dipasang, dan Disesuaikan

Karpet kereta Dodo Mat menawarkan pelbagai kelebihan, termasuk saiz dan bentuk yang boleh disesuaikan mengikut jenis kereta anda, dengan lebih 1000 jenama dan model kenderaan yang berbeza. 

Karpet ini mudah dipasang dan dicuci; hanya memerlukan air dan cepat kering kerana tidak menggunakan fabrik, berbeza dengan karpet biasa yang boleh menyebabkan bau kepam jika tidak kering sepenuhnya. 

Selain itu, Dodo Mat terkenal dengan kualiti tinggi kerana menggunakan material terbaik dan dilengkapi dengan Dodo Antislip Guard PERCUMA pada bahagian bawah, memastikan karpet tidak terlipat. 

Edisi ini juga merangkumi karpet lapisan satu yang baru, 5x bahan EVA tahan lama, dan bentuk heksagon 8mm yang lebih berkesan memerangkap dan menyembunyikan kotoran. Dengan semua ciri ini – Dodo Mat memastikan pengalaman penggunaan yang praktikal dan berkualiti tinggi untuk pemilik kereta.

Tempahan dibuka mulai 31 Ogos 2024

Dodo Mat akan membuka tempahan untuk Dodo Camouflage bermula 31 Ogos ini. Jadi jangan lepaskan peluang untuk memiliki karpet kereta edisi khas ini yang dihasilkan dengan kualiti terbaik, serta dilengkapi dengan jaminan selama tiga tahun, termasuk perlindungan daripada kerosakan teruk dan kerosakan pada jahitan lining. 

Tambahan lagi, Dodo Mat menawarkan pertukaran dalam tempoh 10 hari jika produk tidak sesuai, memastikan anda mendapat yang terbaik.

Untuk maklumat lanjut dan tempahan, layari laman web rasmi Dodo Mat atau kunjungi platform e-dagang Shopee, Lazada, dan TikTok. Ikuti laman sosial Dodo Mat di Facebook, Instagram, dan TikTok.

Kepada semua Rakyat Malaysia, Dodo Mat ingin mengucapkan selamat menyambut Hari Merdeka ke-67!


Pandangan yang dinyatakan di sini adalah pandangan penulis/penyumbang dan tidak semestinya mewakili pandangan Malaysiakini.

Berminat untuk mendapatkan kenyataan akhbar, wawancara eksklusif atau artikel kandungan berjenama anda di Malaysiakini? Untuk maklumat lanjut, hubungi [email protected] atau [email protected].


Sertai saluran WhatsApp Malaysiakini BM sekarang untuk mendapatkan perkembangan berita terkini!

ADS